Manažment a podnikanie

Budovanie zákazníckych vzťahov

Spokojní zákazníci sú pre každú firmu kľúčom k úspechu.

Forma

  • Denný

Pre koho je program určený

Spokojní zákazníci sú pre každú firmu kľúčom k úspechu. Využite príležitosť a prihláste sa na intenzívny kurz Budovanie zákazníckych vzťahov, počas ktorého získate poznatky o tom, ako efektívne budovať trvalé a hodnotné zákaznícke vzťahy, zistíte ako správne identifikovať potreby a očakávania zákazníkov, naučíte sa rozvíjať komunikačné zručnosti a schopnosti riešiť konflikty a vytvárať stratégie na udržanie si verných zákazníkov a zvyšovanie spokojnosti.

Obsahové zameranie

  • Vzťahy na pracovisku – vnútorný zákazník
    Atmosféra a vzťahy na pracovisku.
    Princípy a zásady fungovania modelu orientácie na vnútorného zákazníka, budovanie efektívnych vzťahov medzi zamestnancami organizácie ako predpoklad poskytovania kvalitných služieb externým zákazníkom – hosťom.
  • Spoločenská obratnosť v komunikácii s hosťom
    Slušnosť, ohľaduplnosť, prejavy záujmu a korektnosť v prístupe k zákazníkom.
  • Tréning komunikačných zručností v súvislosti so schopnosťou vedieť presadiť oprávnenú požiadavku a korektne odmietať
  • Nácvik asertívnych techník komunikácie so zákazníkom
    Zvládanie nátlaku a manipulácie.
    Schopnosť sebaovládania a sebakontroly.
  • Kľúčové schopnosti potrebné pre spoluprácu
    Vyhýbanie sa konfrontácii s hosťom.
    Simulácia reálnych situácií a tréning očakávaných reakcií.
  • Klienting
    Princípy klientingu.
    Zlaté pravidlá starostlivosti a budovania vzťahov so zákazníkom.
    Emocionálna inteligencia a kompetentnosť.
  • Tréning emočnej gramotnosti
    Poznanie základnej škály emócií.
    Rozpoznanie emočného stavu zákazníkov.
    Naladenie sa na pocity a priania hostí a riešenie ich požiadaviek.
  • Tipy ako zvýšiť obľúbenosť a ako pozitívne ovplyvniť svojho zákazníka

Rozsah vzdelávacieho programu

  • 16 hodín | 2 dni

Miesto realizácie

Podľa požiadavky

  • Prezenčné otvorené kurzy
  • Online otvorené kurzy
  • Uzavreté vnútrofiremné tréningy

Spôsob ukončenia

  • Certifikát o absolvovaní tréningového programu.

Náš prístup ku vzdelávaniu

  • orientácia na potreby klienta, profesionálna príprava pre potreby praxe,
  • vzdelávanie realizované lektorom z praxe, intenzívnou formou s využitím moderných  vyučovacích metód, s akcentom na osobný prístup lektora,
  • študijné materiály v cene.

Kontakt

Ing. Katarína Mihalovičová, +421 907 736 117, info@tmconsulting.sk

Rozsah kurzu 16 hodín

Najbližší termín 17.06.2024

Cena 480,00 EUR s DPH

Prihlásiť sa

V prípade záujmu o ponúkaný kurz možnosť osobnej konzultácie:

Ing. Katarína Mihalovičová
+421 907 736 117info@tmconsulting.sk