Budovanie zákazníckych vzťahov
Spokojní zákazníci sú pre každú firmu kľúčom k úspechu.
Forma
- Denný
Pre koho je program určený
Spokojní zákazníci sú pre každú firmu kľúčom k úspechu. Využite príležitosť a prihláste sa na intenzívny kurz Budovanie zákazníckych vzťahov, počas ktorého získate poznatky o tom, ako efektívne budovať trvalé a hodnotné zákaznícke vzťahy, zistíte ako správne identifikovať potreby a očakávania zákazníkov, naučíte sa rozvíjať komunikačné zručnosti a schopnosti riešiť konflikty a vytvárať stratégie na udržanie si verných zákazníkov a zvyšovanie spokojnosti.
Obsahové zameranie
- Vzťahy na pracovisku – vnútorný zákazník
Atmosféra a vzťahy na pracovisku.
Princípy a zásady fungovania modelu orientácie na vnútorného zákazníka, budovanie efektívnych vzťahov medzi zamestnancami organizácie ako predpoklad poskytovania kvalitných služieb externým zákazníkom – hosťom. - Spoločenská obratnosť v komunikácii s hosťom
Slušnosť, ohľaduplnosť, prejavy záujmu a korektnosť v prístupe k zákazníkom. - Tréning komunikačných zručností v súvislosti so schopnosťou vedieť presadiť oprávnenú požiadavku a korektne odmietať
- Nácvik asertívnych techník komunikácie so zákazníkom
Zvládanie nátlaku a manipulácie.
Schopnosť sebaovládania a sebakontroly. - Kľúčové schopnosti potrebné pre spoluprácu
Vyhýbanie sa konfrontácii s hosťom.
Simulácia reálnych situácií a tréning očakávaných reakcií. - Klienting
Princípy klientingu.
Zlaté pravidlá starostlivosti a budovania vzťahov so zákazníkom.
Emocionálna inteligencia a kompetentnosť. - Tréning emočnej gramotnosti
Poznanie základnej škály emócií.
Rozpoznanie emočného stavu zákazníkov.
Naladenie sa na pocity a priania hostí a riešenie ich požiadaviek. - Tipy ako zvýšiť obľúbenosť a ako pozitívne ovplyvniť svojho zákazníka
Rozsah vzdelávacieho programu
- 16 hodín | 2 dni
Miesto realizácie
Podľa požiadavky
- Prezenčné otvorené kurzy
- Online otvorené kurzy
- Uzavreté vnútrofiremné tréningy
Spôsob ukončenia
- Certifikát o absolvovaní tréningového programu.
Náš prístup ku vzdelávaniu
- orientácia na potreby klienta, profesionálna príprava pre potreby praxe,
- vzdelávanie realizované lektorom z praxe, intenzívnou formou s využitím moderných vyučovacích metód, s akcentom na osobný prístup lektora,
- študijné materiály v cene.
Kontakt
Ing. Katarína Mihalovičová, +421 907 736 117, info@tmconsulting.sk
V prípade záujmu o ponúkaný kurz možnosť osobnej konzultácie:
Ing. Katarína Mihalovičová
+421 907 736 117info@tmconsulting.sk