Starostlivosť o zákazníkov, zvládanie sťažností a nespokojnosti
Získajte potrebné nástroje a zručnosti na úspešné riešenie aj tých najnáročnejších situácií.
Forma
- Denný
Pre koho je program určený
Získať kontrolu nad konfliktnými situáciami a efektívne komunikovať môže viesť k pozitívnemu pracovnému prostrediu a zlepšeniu výsledkov.
Intenzívny kurz Zvládanie problematických klientov a riešenie konfliktov vám poskytne potrebné nástroje a zručnosti na úspešné riešenie aj tých najnáročnejších situácií.
Kurz je interaktívny a zameraný na praktické zručnosti. Budete mať možnosť pracovať v malých skupinkách, riešiť modelové situácie a precvičiť si naučené techniky.
Obsahové zameranie
Starostlivosť o zákazníkov, zvládanie sťažností a nespokojnosti – 16 hodín
Prvky spokojnosti zákazníka
Angažovanosť zákazníka
Ako plniť a prekonávať očakávania zákazníka
Riešenie problémových situácií v kontakte so zákazníkom
Presviedčanie a argumentácia
Práca s námietkami, vytvorenie katalógu námietok.
Prekonávanie námietky.
Nátlakové taktiky a ich zvládanie.
Swot analýza firmy, produktu, konkurencie.
Techniky uzatvárania rozhovoru
Kedy a ako uzavrieť rozhovor.
Ako nikdy neukončiť komunikáciu negatívne.
Modelovanie a prehrávanie priebehu konkrétneho rozhovoru
Komunikácia so záťažovým klientom
Jednotlivé fázy zvládania sťažností
Zvládanie námietok, práca s námietkami
Nátlakové taktiky, manipulácia a jej zvládanie
Korektné reagovanie na kritické, agresívne a provokujúce výroky
Ako nikdy neukončiť rozhovor s klientom negatívne
Ako pripomenúť zákazníkovi, že si neplní svoju časť dohody
Poradenstvo neznamená radiť
Modelovanie reálnych záťažových situácií
Zručnosti pri analyzovaní a riešení konfliktov
Cvičenia analýzy konfliktov na konkrétnych príkladoch – modelovanie reálnych situácií, ktoré korešpondujú s obsahom práce účastníkov vzdelávacej skupiny
Charakter konfliktov – najčastejšie typy konfliktov vo väzbe na obsah práce účastníkov vzdelávacej skupiny
Teórie konfliktov – autoritatívne a alternatívne spôsoby riešenia konfliktov
Rozsah vzdelávacieho programu
- 16 hodín| 2 dni
Miesto realizácie
Podľa požiadavky
- Prezenčné otvorené kurzy
- Online otvorené kurzy
- Uzavreté vnútrofiremné tréningy
Spôsob ukončenia
- Certifikát o absolvovaní tréningového programu.
Náš prístup ku vzdelávaniu
- orientácia na potreby klienta, profesionálna príprava pre potreby praxe,
- vzdelávanie realizované lektorom z praxe, intenzívnou formou s využitím moderných vyučovacích metód, s akcentom na osobný prístup lektora,
- študijné materiály v cene.
Kontakt
Ing. Katarína Mihalovičová, +421 907 736 117, info@tmconsulting.sk
V prípade záujmu o ponúkaný kurz možnosť osobnej konzultácie:
Ing. Katarína Mihalovičová
+421 907 736 117info@tmconsulting.sk