Manažment a podnikanie

Zvládanie problematických klientov, riešenie konfliktov

Získajte potrebné nástroje a zručnosti na úspešné riešenie aj tých najnáročnejších situácií.

Miesto

  • Online

Forma

  • Denný

Pre koho je program určený

Získať kontrolu nad konfliktnými situáciami a efektívne komunikovať môže viesť k pozitívnemu pracovnému prostrediu a zlepšeniu výsledkov.

Intenzívny kurz Zvládanie problematických klientov a riešenie konfliktov vám poskytne potrebné nástroje a zručnosti na úspešné riešenie aj tých najnáročnejších situácií.

Kurz je interaktívny a zameraný na praktické zručnosti. Budete mať možnosť pracovať v malých skupinkách, riešiť modelové situácie a precvičiť si naučené techniky.

Obsahové zameranie

  • Vymedzenie pojmu konfliktu a jeho analýza
    Teoretické východiská pre analýzu konfliktov
    Prehľad typológií konfliktov
    Aktéri v konflikte
    Zdroje konfliktov a charakteristiky konfliktov
    Fázy vývoja konfliktov (eskalácia a de-eskalácia)
    Konflikt a moc (symetrické a asymetrické konflikty)
  • Zručnosti pri analyzovaní konfliktov
    Cvičenia analýzy konfliktov na konkrétnych príkladoch zo života účastníkov a z prípadových štúdií – modelovanie reálnych situácií, ktoré korešpondujú s obsahom práce účastníkov vzdelávacej skupiny
    Charakter konfliktov – najčastejšie typy konfliktov vo väzbe na obsah práce účastníkov vzdelávacej skupiny
    Teórie konfliktov – autoritatívne a alternatívne spôsoby riešenia konfliktov
  • Interpersonálne a intrapersonálne konflikty
    Zdroje interpersonálnych a intrapersonálnych konfliktov
    Interpersonálne konflikty
    Interkultúrne aspekty v konfliktoch
  • Komunikačné zručnosti v riešení konfliktov
    Teoretické východiská spojené s praktickým nácvikom zručností v malých skupinkách
    Princípy otvorenej komunikácie, zabezpečovanie priestoru a tolerancie v komunikácii
    Neverbálna komunikácia – kódovanie a dekódovanie významu
    Aktívne počúvanie
    Poskytovanie spätnej väzby
    Princípy dvojsmernej komunikácie
    Komunikácia v mocensky nevyvážených situáciách, komunikácia z pozície mocensky slabšieho
    Obrana voči manipulácii, emočnému vydieraniu, nečistým trikom
    Argumentovanie
    Teória komunikácie
    Koncepcia nenásilnej komunikácie
    Princípy vyjednávania postaveného na záujmoch

Rozsah vzdelávacieho programu

  • 16 hodín| 2 dni

Miesto realizácie

Podľa požiadavky

  • Prezenčné otvorené kurzy
  • Online otvorené kurzy
  • Uzavreté vnútrofiremné tréningy

Spôsob ukončenia

  • Certifikát o absolvovaní tréningového programu.

Náš prístup ku vzdelávaniu

  • orientácia na potreby klienta, profesionálna príprava pre potreby praxe,
  • vzdelávanie realizované lektorom z praxe, intenzívnou formou s využitím moderných  vyučovacích metód, s akcentom na osobný prístup lektora,
  • študijné materiály v cene.

Kontakt

Ing. Katarína Mihalovičová, +421 907 736 117, info@tmconsulting.sk

Rozsah kurzu 12 hodín (2 dni)

Najbližší termín 17.06.2024

Cena 360,00 EUR s DPH

Prihlásiť sa

V prípade záujmu o ponúkaný kurz možnosť osobnej konzultácie:

Ing. Katarína Mihalovičová
+421 907 736 117info@tmconsulting.sk